Pluttis..

Jag kan inte sova .. sitter och chattar med en person som betyder mycket ..men jag tror jag saknar personen, det jag alltid har undrat är varför Du aldrig sakt förlåt?..(tror du vet vem du är ) jag sa ändå förlåt för det jag gjorde   men va väldigt arg , du däremot har aldrig någonsin sakt Förlåt.. ibland känns de som att jag knapt borde prata med dig men de något som håller den tanken ifrån mig .. undra när den dagen kommer ske? om inte får man leva vidare och undra varför du aldrig sa de.. jag minns när vi prata ut för ett tag sen du sa ändå inte förlåt men de va mer "borde ge dig en andra chans pga det jag gjorde inte va rätt" de inte de jag är ute efter det är ett förlåt ..och ny star på vänskap ..

Kommentarer
Postat av: Triisha Music

Kan hålla med haha fatta inte själv vad jag skrev men låg ner va lite i min egna värld men nu har jag nog ändrat på det mästa ..

2009-12-06 @ 11:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0