Pinsamt .. HAHAH!


HAHAH ! Jaa du , När skämde du ut dig sist? och vad hände?
Jag satt på bussen igår på väg in till stan haha och det finns ju speglar i mitten och längst bak på bussen.. Så jag sitter där och lyssnar på music kollar ut igenom fönstret så går det på en helt okej killen han såg väl AIGHT ut och först sätter han sig och kollar bak sen bytter han plats för han vill då antagligen komma närmre mig haha! rätt som det är när han ska av från bussen och ska kolla bak SÅ SLÅR HAN TYVÄR I SIG MED HUVUDET Jag kan ju inte hålla mig från skratt så jag skrattar haha de va lite synd om han och jag borde kanske inte skrattat framför han :p but i just hand 2! NÄR SKÄMDES DU SOM MÄST ? !

Kommentarer
Postat av: INESITA LEVER BARA LIVET

Härlig blogg du har!

Dina låtar verkar bra bloggen också.

Ska fortsätta läsa den.

Kram

2009-12-06 @ 15:19:04
URL: http://princessinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0