OMARION FT BOW WOW .


Dom är så sjuuuuuuuuuuuuukt fina !! VI ALLA KOMMER IHÅG DERAS sköna låtar dom gjorde tsm föra året ? dom släppte ju ett album tsm .. vi har ju inte hört något from dom på ett tag men nu har dom gjort en ny låt som heter Jack it up! Dom har gjort bättre för men hoppas vi får höra mer av dom HETA,SNYGGA & SEXIGA KILLARNA , OM DU FICK VÄLJA VEM TAR DU?
LISTEN TO JACK IT UP AND LET ME KNOW WUUUUT U THINK HOMIE ;) ?!



Från deras gammla låtar lr albumet FACE OFF ÄLSKADE JAG DENNA LÅTEN ! Kommer ni ihåg den? I DO FÖR NU HAR JAG HÖJT OCH LYSSNAR PÅ THATS MY GIRL FRIEND YEEEPP THATS MY Girl ..


Jag fasna för fler låtar så ska dela med mig lite mer av FACE OFF !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0