Oboy & Lussekatt ..Mmmm mysigt


Nu har jag gjort allt jag orkat med idag åter står bara plugget ush.. orkar inte men aja ..
Jag köpte en jätte fin choklad idag inte vilken som hälst en fin från belgien ..nu tänker du själv klart okej orka köpa en sån choklad hahah! Men jo kära du det är inte choklad man äter MAN GÖR OBOY AV DE :D detta var första gången jag använde mig av de ska nog köpa fler för det va ju mummmsigt mmmmm...;)det är en choklad bitt på en pinne som man sen lägger i a cup of milk :p Som själv klart ska vara varm så chokladen kan smälta :) och eftersom det snöar ute idag bestämde jag mig själv för att äta lussekatt det är så himlagotttttttt! Så nu sitter jag på mitt rum med Itunes varm hood tröja och Tv:en på hahah ..
Ska ta drick & äta upp detta sen försöka börja plugga lite :)

Vad Gillar du bäst Peppar Kakor eller Lussekatter ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0