Mysig söndags kväll .


Nu är jag hemma från Middagen :) det va så mysigt att umgås med hela familjen sådär :) Jag åt en masss mat och hade en mysig julkväll :) . Jag va  borta i Tuve Fint Område ska nog tbx imorgon och lämna en sak ..
Jag åt en massa olika rätter .

Kylan är STOR !
Jag fryser faktis jätte mycket men har läst och hört att vi har verkligen tur i göteborg för vi ligger på ca -9 och har knappt 1cm snö !
Däremot har umeå ca -30 vilket är VÄLDIGT KALLT ! Folk dog i polen dom frös ihjäl ..
Tyskland har man -33 inte OKEJ! så med RÄTT KLÄDSEL TILL DÅLIGT VÄDER = PRIMA :)
Jag har inte gjort så mycket idag mer än tvättat,bakat och vart på middag sen åt andra sidan är jag sjuk :( ..
Tänkte gå in och leta efter lite kläder på Internet nu så ska se om jag hittar något som jag kan lägga up :)Men nu ska jag kolla på en sorlig film som heter BlodDimond på TV3.
pussar och varma kramar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0