Music Mode - Chris brezzy I NEED THIS !

Jag har laddat ner så mycket ny music har Rihannas nya album och C.B dom är båda underbara nu har jag lyssnat på en låt som heter NEED THIS först gilla jag den inte så jätte mycket men den har fasnat lite lätt därför har jag laddat upp den på youtube och nu ska jag dela med mig av låten här på Music Blogg Triish =) .
den är fin han verkar har fasnat för gittaren i hans nya album för den är med i rätt många låtar but we LOVE HE'S WORK INIT? vi hörs snart ska lägga upp mina favorit låtar från Rihannas Album också . Nu måste jag nog plugga vidare skriver ett arbete om KONGO - som ska ha med nationalism och kolonialism hihih tråkigt men ändå rätt så intresant =) .
Luv 2 ya'll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0