MUSIC MODE CHRIS BREAZZY & Godnight <3!

YEPP HAN GÖR DET IGEN !! CHRIS BROWNS NYA ALBUM ÄR KLART INTE HUNNIT LÄGGA IN ALLA LÅTAR PÅ YOUTUBE ÄN MEN HÄR ÄR EN SKÖN EN MED SEAN PAUL SOM JAG LÄGGER IN , INNAN JAG SKA TILL SÄNGS BÖRJAR BLI FETT TRÖTT TIDIGASTE DAGEN IMOROGN Hihihi =) imorong ska jag till frisören och hälsa på igen får se vad det blir , KORT LR LÅTA DE VÄXA?..Men gott folk vi hörs nog imorgon för mitt hår är blött från duschen och måste locka de snabbt innan det blir för sent , Mycket kärlek till er och imorgon ska jag svara på allas Kärlek & frågor svar :) yipee så passa på nu med sista frågorna så svarar jag på allt imorgon , GOODNIGHT PPL LUV & BLESS!Får inte glömma med att säga IMORGON ÄR DET FREDAG HIHI !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ooh älskar låååteen!!!

2009-12-04 @ 10:42:21
URL: http://nalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0