Music & Dance Time :D TAPDANCE 2 CHRIS BROWN WITH YOU !



Jag Va ju på middag idag och då kolla jag på en DVD Konser från en artist i afrika dom va i gambia och DOM DANSA SÅ FETT TUNGT Med höfterna , själv klart mobba dom mig pga jag älskar att dansa och med höfterna också så nu har jag läxa av Föräldrarna som va på middagen Hahah! Men igår kolla jag på HappyFeet :p Min lille bror ska börja i tapdance! så jag tänkte lägga upp något från de :) .

Jag TYCKER DEN DANSEN ÄR TÖÖNG ASSÅ FINNS DET NÅGON SOM KAN TAPDANCE :)?
Dessa boys ÄR gryma tycker jag :)

Ska lämna en jerk mix med tapdance åt er också cheek it out !


Kommentarer
Postat av: simone

Coolt med stepp alltså, hade jag velat kunna :D

2009-12-20 @ 23:33:30
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0