Monday Monday :)




Baccccccck to the crib haha , yepp hemma nu :) ..Jag är trött som vanligt med lite tränings värk i magen hihi från igårs träning.
Idag har jag vart med min kära vän mambu vi va och hälsa på hos min pappa .. det gick fint sen gick vi iväg och träffa sum boys (kompisar) och Oscar mitt hjärta åker iväg imorgon :( KOMMER SAKNA HAN!!Men vi ses när du kommer hem och Grattis iförskott då .. even tho i'll call you hihih ;) !
Jag köpte en sak på H&M sen hitta jag inte så jätte mycket mer vi åt ihjäl oss på Subway Mumms..Tack för en fin dag mambu & oscar <3..
Senare gick jag iväg till jobbet gick fint kom sent dock -.- hmm MAMBU VARFÖR??Aja vi fira ju min 1års DAG fick tårta inte 1 utan 2st! :D ..
Jag ska ta och vila lite för är väldigt trött men hur har eran dag vart?






Bilder från Fredags Jul "festen" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0