Mitten av veckan nu då :)

Holaaaaaaaaaaaaaaa alla underbara läsare & Homies , Hur är det med er?
Jag mår helt okej faktis haft en chill dag idag Men samtidigt badluck day -.- .
Skolan va en kort dag hade Prov i Svenska B , om Romantiken & Upplysningen det känndes bra men efter provet känndes det som att jag kunde gjort bättre :S fast det gick nog bra :)Vad är erat favorit ämna i skolan?
Efter skolan Kom mamma och hämta mig yeeeeeeey :D pga jag skulle iväg till NET ON NET Med Min kära mp3 spelare har fått lite problem :( med skärmen jag som älskar den sååååå! Fanns inga kvar på lagret och det kommer ta 3 veckor för att beställa en ny .. Så nu ska jag sitta och hitta en Ny Kanske blir en Ipod Touch även om jag inte orkar med dom för det är ju bara Itunes som funkar på den men dom är nice vilket fall som hälst :)
Aja sen efter vi hade vart på NET ON NET blev det IKEA ville kolla på lite möbler vi köpte en hylla -.- Sen VA DET TIME FÖR MIG ATT KÖRA BIL HIHIH ! Övningskör då , det gick faktis bra kört sen i sommras men nu va det ca 2månader sen så det känndes helt okej ..
UTVEKLINGSAMTALET GICK UNDERBART Och jag diggar verklingen min nya skola så de väl bara fortsätta att plugga på lilla Patrici hihih.Det va dock lite skämmigt med Engelskan pga alla satt där det va 2lärare + mammsen och jag som inte liksom är bäst på engelska så fick väl fråga om vissa ord när jag skulle säga alla ämnen på engelska så det va kul men nu gott folk ska jag väl kila iväg till köket för att äta men är strax tbx med nya inlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0