love has an age ? .. no i dont think so

Hmmmm... Har Kärlek någon Ålder? Jag vet inte asså när mamma lr pappa säger ta inte kärlek för givet i din ålder.. tycker jag det är dumt pga människan är väl inte gjord till att få spec känslor till en viss ålder? de klart Sex har en ålder och de är ju sant när dom tänker kärlek ingår sex i det hela så dom har väl rätt som vanligt . Jag satt och tänkte på när jag va kär på riktigt och hur gammal jag va .. sen satt jag och tänkte idag efter jobbet så såg jag ett litet gulligt par dom såg ut att vara 14 år killen krama om tjejen och dom prata skratta det såg så gulligt ut men ändå litet ut ! men då såg jag att är dom glada tillsamman så varför inte liksom?.. Jag tycker killar ska sluta säga fan vad söt tjej hon är allt men för UNG :s Wtf och tjejer också sluta säga fan vad söt kille är men fan han är för ung lr han är älder.. asså i think love happens with or with out numbers ..Men Jag Själv känner att jag vill stay away from love för känslor förstör en massa har jag märkt men sen vill jag inte stänga in mig från kärleken.. vad gör man? ..
Nää men nu ska jag nog sova .. Vi hörs imorgon folket sov gott ..
Kunde skrivit mer men är lite Confused right now och har en lång skol dag imorgon Peace ya'll .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0