Lördags köpet & Jimmy Choo

Igår va jag på stan och ville köpa ett par skor från H&M med Jimmy Choo Fast min storlek fanns inte :( ska gå och kolla idag fast på Avenyn , Jag hitta ingen bild på skorna men dom är helt svarta med en guldig dragkedja och så hänger de en "guldkula" på dragkedja jätte söta tycker jag!
Jag såg att Hunters också hade gjort en modell med Jimmy choo haha ! inte så ine i hunters överhuvudtaget faktis men de kul att se hur folk kan gå runt med lilla,blå,gröna,gula stövlar -.- Dom Svarta och Mörkblåa är Fina !
Jag hitta som sakt tyvär inte mina skor jag ville ha men jag köpte ett par vanliga svarta tights med dragkedja på =) och även ett par solglasögon (ingen sol ute nu ) men det bra att ha om man älskar att resa =) hihi och använda när solen nu kommer till Sverige .
Blev igår dagensköp .

Hunters With Jimmy Choo:

HUNTERS :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0