Längesen..:)

Godmorgon folket hur är det med er alla?
Jag har vart väldigt dålig på att uppdatera min blogg men som sakt min dator fungerar inte :( .. Jag vakna nyss och är jättte trött men kom på att jag ska jobba och lämna in min dator så att den kanske funkar till ikväll yeeeey :)
Hur har eran helg vart?
Jag kan inte direkt kort fatta min helg än har en massa bilder jag ska vissa er och en massa som ska delas med :).
Fredagen va GOING HARD Vi fira mina kompis som fyllde år Och va på J-sons REALEAS PARTY Som va Tung , och igår va jag på en annan kompis som fyllde år så vi fira den personen och de va också över kul Nu har jag nog mer tränings värk än någonsin atta dansa i klack på en fredag från 22:00 till 03:30 sen en lördag från 18:00 till 03:00 är ett hård tränings pass hahaha . Men Jag ska uppdatrera allt så fort jag kommer hem sitter på lille brors data :)
Nu ska jag duscha och iväg till jobbet kärlek till er =) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0