Kärleks frågor innan Bedtime..<3



Nu har jag kollat klart på matchen OCH VI FÖRLORA..Såå gosh låt mig vara hahaha! Lakers spela inte så värst bra blev besviken men dom är männskliga så yes ofc har man bad days :)
Jag va även på denna familje festen med Mambu sen kom två kill kompisar över Mustapha och Njaga haha för kul va de fira jul med dom!VI ÅTTTTTTT OCH ÅTT (IAF JAAG:P) Hahaha tills min kill kompis fråga mig, du tröst äter du eller något? -.- and i wus like HUR SKA VI FÅ KROPPEN UTAN MAT !! Kan inte träna utan att äta so hell naa jag är hungrig:p haha! vi dansa och roa oss:) Till slut lämnar jag festen för BASKET HAHA! Sjukt men kunde inte missa matchen även om vi förlora -.-!.. nu ska jag sova. idag bjuder jag på Ray Lavenders nya låt :) Vacker Text ,gosh i miss love & need a man to hold my hand :( Boys Varför JAGAR NI INTE TJEJER?!?! ..Gå fram om ni ser en vacker tjej och fråga efter hennes numer ! Fråga ut Tjejer på Dinner Eller Dejt gosh måste man vänta tills 24 För att uppleva sånt?..

Goodnight <3


Kommentarer
Postat av: mehalicious

vädret var inte det bästa igår men skönt att ni hade kul igår;) Lol boys in Sweden, de ä rblyga eller tål inte ett Nej. Men som du kankse vet, de i England eller Africa. hahhaha de always make sure that tjejen vet att de tycker om en. De här i Sv är oh......

2009-12-26 @ 16:47:50
Postat av: sofia

du sa att du fixade ditt hår hos pinches och det ligger i järntorget hur åker man dit då?

2009-12-27 @ 22:14:51
Postat av: triisha

Du Åker med 1,6,9,11,3 till järntorget sen går du till andralånggatan om du ser 7eleven i ett hörn ska du in ditt sen gå rakt fram du ser Netto längre fram och sen på din Högra sida ser du en salong ! :)

2009-12-27 @ 23:03:30
URL: http://triisham.blogg.se/
Postat av: KKL

illegal reklam sidan kommer stangas ner greetings africa

2009-12-28 @ 08:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0