John Mayer & The Script .. Goodnight Lördag kväll




Jag brukar ju lägga upp mycket RnB men jag älskar som sakt piano och Gittar är vackert som Rosor ..
Jag har En men kan inte spela på den vilket är lite synd haha , jag kan väl några acord med inte mer än så nu har vi även köpt en Violin till lille bror som är ducktig 8år Han är mitt allt faktis :) .
Men jag sitter och lyssnar på en av mina spel listor på Spotify den heter go music ..och är jätte skön
Där kom The Script upp och John mayer Dessa LÅTAR ÄR SKÖNA!! Finns fler men ska dela med mig dessa :) .




Jaa du ...Nu är jag helt slut trött och trött igen .. Börjar bli sjuk vilket inte är så bra !
Jag lyckas jämt bli sjuk på lov its like "när jag äntligen får vila slår kroppen till och blir sjuk" Men aja kanske blir att vakna och gå till Jobbet så ska sova nu och lyssna på music fortsätt gärna läsa min blogg och kommentera kärlek till er alla Sweet dreams and Goodnight <3 !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg (:

2009-12-19 @ 22:29:35
URL: http://karlekmellantva.blogg.se/
Postat av: Angelica

tack så mycket :)

2009-12-19 @ 22:42:33
URL: http://karlekmellantva.blogg.se/
Postat av: Mehalicious

Neeej , hoppas att du inte bli sjuk Trisha;) förresten luv dina leggins/jeans. stylish lady<3

2009-12-20 @ 00:06:25
Postat av: Anonym

sådana sängar är fina

2009-12-20 @ 12:14:37
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0