Illuminati ?

hmmm asså nu hör jag ofta om detta illuminati? guys vet ni vad det är ? kan någon svara på den frågan?
Jag har läst så mycket om det så att det inte går , nu orkar jag inte mer .. men liksom why ?VARFÖR? Gör dom så här i mean , Jay-z,Rihanna, Beyonce, Lil Wayne , T.I, K - West , & Madonna osv .. asså blir man inte lite besviken?
Jag menar jag lyssnar ju alltid på dom dag in och ut men sen tänker man att deam deras lyrics är ju fan Twisted..
MJ-Död sägs ha med ILLUMINATI och göra och jag tror halvt på de .. Ni kanske inte visste men käre OBAMA sitter också i de .. och även i sverige finns de folk som är med i den gruppen fast det talar man inte om här .det kallas inte desamma.. detta med 2012 har ju också med illuminati att göra de som ska få "överleva" då menar jag inte att vi ska dö 2012 men att "illuminatis" plan är "livet på Mars" dom ska klara sig på..Dom vill förminska 20% av världen tror man på det eller ej är upp till var och en , Jag fick höra att USA Skickade gratis mat till vissa länder i AFRICA Inklusive mitt hemland UGANDA ! Och det är ju inte ofta fattigt folk får gratis mat så en läkare tog och testade maten , och det dom hitta VA JU SJÄLV KLART ? Medel i maten som gör så att man inte kan FÅ BARN , "så att man blir steril" VARFÖR GÖR MAN SÅ MOT FOLK?..
Detta med svininfluensan saken finns massa BS om att folket som tar de kanske inte dör nu men att de blir i åren. det är sjukt tror INTE PÅ DET ! Iförsig OBAMA Har inte gett sina barn vaccinet han har bara gett dom vanligt vaccin men man ska inte tro på allt ..man lever bara 1gång :D Här har du lite kort om MJs- Död och Illuminati att göra..
2PAC VA EN SOM VA EMOT DETTA OCH DET MÄRKER MAN OM MAN HAR LYSSNAT PÅ HANS LÅTAR NÄR HAN SÄGER KILLUMINATI !
Aigt ppl nu vill jag inte prata om saker som har med worshipers att göra i've gott GOD and I'M KRISTEN Katolik AMEN!
HATAR DOM!


Har du sett THIS IS IT?.. NÄR MJ SÄGER , WHO ARE THEY? WEEEEEEE HAVE 2 MAKE A CHANGE AND SAVE THE WORLD ! Då menar han istortsätt att vi ska börja UPPMÄRKSAMMA OSS OM VAD SOM HÄNDER ..!

Kommentarer
Postat av: Ivetta

Micheal pratar ju om sin rättegång i första o sen om massmedia så detta är nog lite bull :P

2009-12-06 @ 22:57:13
Postat av: Triisha

Hahahaha nej det är det inte kolla på youtube sök på illuminati så kommer det upp en massa annat du inte vet om =)

2009-12-06 @ 23:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0