Home from work =) .

Idag va chill dag innan jobbet tog jag en sväng på stan skulle kolla sko smycken =D.
Jag träffade some old friends Jessica Som jag känt sen 1klass , ringde och kollade läget vi båda va förbi stan så vi hälsade på henne she's a really nice girl =) .
Därefter träffade jag Mambuuu så vi gick och åt på en resturang innan jag skulle till jobbet =).
VI åt och pratde då jag fick ett samtal från Nicte en gammal klass kompis , som sakt jag har ju bytt skola så vi går inte i samma klass det va längesen jag såg henne så det va kul :) .
vi satta där all 3 åt och pratade lite Girl talk hahah girl u know wut i mean ;) :p , skit dålig jag vet haha!
men det jjag åt va Tacos Buffe så de satt bra som en lunch för mig =). köpte lite godis till jobbet också så jag inte skulle tappa modet , jag har sett att folk har skrivit lite på min kärlek % frågor ska svara på era frågor så fort det går fredag i'll answer all ur questions så och då får jag nog ett nytt samtal så vi får hoppas att de också går bra för min del =D . fråga gärna så hjälper jag gärna till har ni boys också frågor so ask =) .


      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0