HÄRLIG Lördag , Ikea OCH RULLA! :P



DET ÄR JU SÅÅÅÅ KALLT UTE SÅ MAN INTE KAN GÅ UT PÅ KVÄLLARNA? ..
Men okej dagen har nog vart otrolig hahahaha! vet inte hur man ska förkorta dagen som gick från klockan 14:00 till 18:00! Jaa du åkte ner till Bäckebols Köpcentrum med helia, skulle köpa en jul klapp till lille bror Och J-son skulle signa på presenten så vi fick det gjort ! I KYLAN Hahaha .. vi gick runt där ett tag och jag vaa så hungrig att min mage sjöng efter mat !! Sen hade vi IKEA kvar att gå till så vi börjar själv klart gått mott ett håll (stället är stort och långt) men vi går går och går..till slut stannar JAG: och säger HELIA JAG ORKAR INTE GÅ MER VI ÄTER HÄR!! ,HELIA: NEJ KOM VI GÅR DET ÄR BARA BAKOM PARKERINGEN!! Jag : NEJ VÄNTA DET RINGER , HEJ, HEJ BLABLABL..Kan Inte du köra mig till IKEA ; ASHI SÄGER: JOO KOM MIN BROR KÖR OSS:! YESSSSS! KLICK. Så Så jag och helia går till ashii och sätter oss i BILEN! Då vi börjar köra hahaha ser jag att det är fel håll :s det är ju där vi kommer ifrån han kör ?!! TILL SLUT HAR VI IKEA OCH JAG GÅR UR BILEN OCH SÄGER!!! H E L I A VARFÖR HÖLL VI PÅ ATT GÅ MOT ETT HELT ANNAT HÅL HAR IKEA REDAN FLYTTAT! HAHAHAHA Tror det eller ej men HELIA HÖLL PÅ ATT TA OSSS F E L SÅ FEL ATT DET INTE ENS GÅR! :( DET va ändå för kul hur själv säker hon va "vi äter när vi kommer fram" yeah right fel hålllllll också hahah! Vi kommer ditt och går upp till resturangen innan vi ska börja shoopa massa saker och rulla :p Maten va fresh och nice men kassan va sönder så maten blev lite kall när MAN ÄNTLIGEN FICK BETALA OCH ÄTA ! Hahah . aja vi sitter och äter pratar och skrattar till slut ska vi äta våra kära Efterrätter och MAN BRUKAR VÄL ÄTA MED SKED ELLER VAD SÄGER DU? YES I DO. Dessa två LANDSMÄN (HAHA DÖDA INTE MIG) Tar fram gaffel och äter MED. AM LIKE WTF:s HAHA NI ÄR OCIVILISERADE!
dom bara äter på och jag bara dör av skratt så hör man ashii säga "FAN BORDE TAGIT SKED KAN INTE FÅ UPP DE SISTA" HAHAHAHA! För synd . Nu va de time 2 shoop OCH DESSA 2 LANDSMÄN Hittar vagnarna man kör och blir ÖVERLYCKLIGA För NU KAN DOM RULLA VARANDRA! -.- Yeah dom börjar köra runt hitt och ditt haha för synd jag kriga med mina ben och gick runt där för att leta efter hyllor,datorbord till sängen :p vilket vi till slut hitta OCH ASHII KÖPER DEN DIREKT HAHAHA! Jag kan inte skriva så mycket mer men det va en HÄRLIG LÖRDAG !
Nu skriver ashii på msn . så här :

Ashiii   LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVVVV!!!!!!! säger:
skriver du roman lr bloggar du ?  :p hahaha .

Här har du lite blider från our CRIB ASSÅ ;) CRIBS IKEA HAHA !





TACK FÖR EN FIN LÖRDAG HAHA <3

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack detsamma! Trevlig helg :D

2009-12-19 @ 22:15:44
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0