Goodmorning ..

Heey heey ppl .. Godmorgon på er alla !
Jag vakna nyss av ett samtal -.- ush ska snart börja stänga av mobilen om nätterna jag hade 12missade samtal under natten :o knas haha . Jag har nu käkat frukost och funderar på vad jag ska göra idag ? skulle på cafe med en komips senare men får se hur det blir . Nu har jag tänkt att plugga lite har ett projekt arbete eller jag har 3st som ska görs har börjat på alla halvt men siktar VG , MVG på dom så det krävs mycket arbete ..Jag Somna till låten Me&You med young Jinsu igår den spelades om och om igen har inte tröttnat på den än häller haha sitter och lyssnar på den nu =).
Men vi hörs nog senare Take Care Luv .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag avskyr att klippa mig!

När jag var 12-13 hade jag jätte långt lockigt fint hår,sen var jag så dum och klippte av mig det och nu vill det inte växa mer än till axlarna:/

2009-12-06 @ 13:00:46
URL: http://marrelj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0