Godmorgon SWEDEN :)


Nu är jag uppe och har städat mitt rum duschat nu åter står TEEE :D Min hals mår inte så värst bra :( .
Men aja det regnar som ett hav -.- från snö till regn hmmm det är väl för varmt för snön att falla :) .
Jag hade en sån skööööön underbar dröm så ler väl lite hitt och ditt hihih . Vad ska ni hitta på för skoj idag? ni vet väl att det är 3days left sen ???LOV YEEES! Längtar även om typ halva gbg ska till UK Om inte Sthlm (Jag ska också ditt).
Men nu ska jag dricka te och sen ta på mig skorna och iväg till skolan . ska försöka uppdatera bloggen och skriva när jag sitter på jobbet om inte jag hinner innan men stay safe alla sköna underbara människor :) .


Kommentarer
Postat av: Mehalicious

till sthlm för att träffa människan? hahah när ska du berätta vem det är? very nyfiken

2009-12-16 @ 14:32:51
Postat av: triisha

Hahaha nej ska träffa kusin spela in massa music som ska släppas men om 2 veckor händer det nog att en bild laddas upp ;)

2009-12-16 @ 22:14:49
URL: http://triisham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0