Godmorgon Sunday :)

Godmorgon ppl how is everything :) ?
Jag mår prima bortsätt från att jag är sjuk -.- rösten är väl typ halvt gone ..men men mammas Te löser själv klart allt :) .
Jag har vaknat med nya mål i livet hahah låter väldigt knas men så känns det ..Orkar inte säga som nästan alla gör haha 2010 ska jag vara en "ny människa, NY JAG" de låter så kul du kommer väl vakna i sama säng och rum dagen efter nyår .. i think man ska vara glad in på nytt år och bara fortsätta som man är för ändra sig kan man göra vilken dag som helst :p (haha jaa och helia tjafsa i årrrr om detta) Men de klart man ska gå in på året med något löfte eller mål :p ..aja.
Jag ska igentilgen iväg och jobba senare men vet inte än hur det blir för halsen och huvudet är inte som bäst :) Sen är det 4ADVENT IDAAAG Så det är 5days left to X-mas haha yeeey :) .
Nu ska jag igång och tvätta. och nu har jag fått reda på att Vi är Bjudna på Julmiddag det är knapt jul än och folket har börjat så familjen ska väl iväg sen, det kommer nog bli rätt så kul ändå med tanke på att syrran är här :) .
Aja vi hörs längre in på dagen Glöm Inte KOLLA IN MIN MUSIC KATEGORIN DÄR MAN KAN See hur det lät på Jul Uppträdandet :) Kommentera gärna där Kram Kram !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0