Godmorgon Sunday :)



Godmorgon Sunday! :)

Jepp nu är första helgen i lovet över ..hur känns det ? har ni haft ett skönt lov  hittils och en fin jul?
Jag har haft de skönt och lungt men vart sjuk dock annar vart det fint! Jag firade jul från torsdag tills igår NU Känns det som julen är över :) men haft de jätte kul ..Hur va Eran Kära jul?..
Jag är rätt så trött va ute igår och kom hem sent men som tur är har jag fått sova ut och ska nog iväg och jobba senare runt klockan 5, ush det känns som ett bra tag sen jag jobba nu när jag vart sjuk och det hela men snart är jag nog frisk lika bra att börja work 2day :) ..
Jag ska ladda upp bilder från helgen utgång senare har några vi tog snabbt igår :)

MWAAAAAAAAAAAAAAAH !

Kommentarer
Postat av: sofia

va jag köpte du din löshår? va köpte du din hanskar nånstans?

2009-12-27 @ 13:38:13
Postat av: triisha

Mina Andskar köpte jag på en äffer i Järntorget och Jag har inte lös hår de korta är mitt men det långa är löshår Och både jag och Tjejen på Bilden Köpte de på en äffer som heter Afro Care och ligger vid odinsgatan :)

2009-12-27 @ 14:13:18
URL: http://triisham.blogg.se/
Postat av: sofia

vad heter d löshåret då? va heter affären du köpte dina handskar nånstans?

2009-12-27 @ 20:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0