Godmorgon Lovet


GODMORNING :D ! Vet ni att det är idag lovet börjar pga helgen räknas inte hihih (a) .
Jag är väldigt sur för jag är sjuk :( och orkar inte med det mer kanske borde gå till vårdcentralen och få medcin eller något för det har nu pågått 1veck!
Igår kväll låg jag och kolla på Basket Match NBA Det känndes så skönt pga det är lov så kan vara vaken LÄÄÄÄNGE Sov iförsig lite för sent klockan va 05:15 Men Nu är Jag Vaken Med Trey Songz På .
Vad ska ni hitta på idag?
Jag ska nog inte göra så mycket mer än vila så jag kan bli frisk sen har jag massa saker jag vill ha köpt men svårt att bestäma sig haha :) Jag ska ställa dagens fråga för det var ett tag sen :) , Glöm gärna inte att kolla min kategori My Music och kommentera gärna mina videos kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0