Godmorgon Juldagen :)



Godmorgon Sweden Hur va eran jul igår?
Min va mysig och underbar .
Jag vakna i morse och prata med min moster i sydafrika som ska fira jul där IDAG , Sen ringde jag min mormor i uganda som också firar IDAG haha det va fett kul för hon visste ju redan att vi fira igår .. Nopp vi ska fira idag också faktis :)
det som är lite sorligt just nu är att det regnar so i guess snön smälter iväg :( men vi hade iaf SNÖ PÅ JUL:)
Imorgon är det REA REA REA :D haha är ni redo att springa ut och handla som aldrig för?..


Igår kväll hade jag ett fint samtal med en spec person och jag älskar denna låten.. vi 2 litar på varann och är väldigt glad för det jag fick höra gick rakt in i hjärtat och jag vill nog lyssna och inte glömma det han/hon sa för det kommer hjälpa mig men denna låten ger jag till han ..when ever u feel like talking am here Your Secrates Are Safe With Me .. 1Love .!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0