Godmorgon 2/12-09

Idag är det bara 13 school dagar kvar yeepie sen är det lov,jul & NYÅR ! =).
Har märkt att Regnet nog ändå har slutat falla vilket är lite skönare FAST KYLAN Är ju hur äcklig som hälst ..Nu är det ju tex -2. Brrrrr snön kanske kan falla snart ? vi vill ju gärna ha en vit jul lr vad säger ni folket :) ?
Det bli ju så vacker på Liseberg också där det är 5milijoner jule ljus tända hihih !
Vi har börjat jul pynta hemma mitt fönster fick en Jul Ängel som hänger där och lyser över mig & rumet mysigt .
Idag ska jag nog ta mig till jobbet runt klockan 17:00 och så ska jag ta de lungt innan dess äta något gott och plugga lite =) .
                                             

Då hörs vi senare kramisar !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0