Fryser,trött & Irriterad ..



ush idag är det mer än KALLT !
Kom nyss hem från en ensam promenad ute i snön även om den inte skulle vart ensam igentligen .. men men så kan det gå ibland ,Jag är så tröttt så  att de inte går saker snurrar i min hjärna just nu hjärtat slår åt olika håll och tankarna flyger Känner du igen dig själv? ..
Imorgon är det last day in school thank GOD! även en del människor/vänner till mig reser vilket blir lite surt men sen är det ju skön för dom :) .
Jag ska uppträda på Avslutning imorgon också lite nervös faktis med tanke på att jag inte har gått i den skolan så länge men jag ser fram emot de har fått suport i de (tack) har dock ont i halsen så vet inte hur det ska gå men DET LÖSER SIG Som jag brukar sjunga haha .. ni känner väl igen låten?
Aja nu ska jag ta och sova ska upp tidigt vill lämna en låt till er som är jätte fin från alicia keys album .

Jag saknar dig, det är allt friends yes we are..but still like why do like that ..
just say i cant insted of makeing up games u feel me..?



Goodnight Loves & Friends ..

Kommentarer
Postat av: victory

ooh sweet cuuz! dennna blogg ska jag troget följa : )

Pusssar / Victory

2009-12-17 @ 22:25:20
URL: http://bogere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0