Fredag kväll vad händer? HEMMA JA TACK :D!

DET ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ KALLT UTE :O :| ..Vad händer idag folket :D ?
Jag ska nog stanna hemma asså det är så kallt ute så det inte går ..imorgon kommer syrran hem från UK yeeey :) Saknat henne men hon ska bara hälsa på..aja Men nu är jag packad och varm har tagit en varm dusch och nu sitter mjukisarna och tofflorna på :D Jag sitter just nu och lyssnar igenom en video dom filmat idag inte den bästa men ändå helt okej pga ljudet på mobilen inte är de bästa men funderar på lägga upp den eller vänta tills ca efter lovet när jag har fått lite bättre kvalite VAD SÄGER NI?..och
eftersom jag va ute föra helgen På en club som heter Parken föra helgen (fredagen J-sons Reales party & bday!) och lördag på en nära kompis 19års B-day party. jag har inte lakt upp bilder så det gör jag här för er idag med tanke på att jag stannar hemma hahah!

Jag vill Tacka Ashii Och Yasmin som va med , spela & Sjöng mycket Kärlek!

Status : Vad Gör du Patricia? Jag chillar stort Och Får Snart Ett Tel Samtal xD



BILDER FRÅN HELGEN FÖRA VECKAN!



Kommentarer
Postat av: av

vad köpte du dina handskar och kläningen skitfint:D

2009-12-20 @ 16:29:46
Postat av: Anonym

Tack , Kläningen har kors på ryggen bara så du vet :) men den kostar 300:- på Monki :)

2009-12-20 @ 21:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0