En Mörk Morgon.. :)



Godmorgon Lovers & Friends !
imorse när jag vakna 06:30 va det mörkt ute vilket det brukar vara unde vinter tid haha.. men Jag skulle ta bussen klockan 08:00 och de va lika mörkt ute då känndes rätt så skönt men ändå tröttsamt .. inte så vann vid att vakna så tidigt med tanke på att jag brukar vakna klockan 09:00 till skolan eller 08:00.
Nu sitter jag i skolan och vi har poängjackt (ingen rolig grej) det går ut på att jobba upp ämnen man ligger back i eller bara jobba extra :) Jag tycker iden är rätt så bra bara dåligt att skulle man bli klar runt 12:00 får man inte direkt gå hem -.- . Jag ska börja göra om bloggen snart så det finns lite mer man kan göra tävlingar, ska lägga upp video blogg filma dagarna även från studion så ni får se hur jag jobbar =) . Imorgon Har jag Photoshots så ska förska filma in de ska bli kul tho :)
Nu ska jag plugga vidare på min kära poängjackt hahah .
Mycket kärlek till er

GODMORGON !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0