DATORN FUNKAR INTE :@

Japp precias som det står .. Min kära eller use to be min kära laptop fungerar inte som bäst just nu och alla  mina arbeten är borta min music mina texter :( får inte igång den som den ska faaaaaaaaaaaan blir väl helt enkelt att skicka ni den till lagning . :( Hoppas dock jag kan lösa det själv :) . nu sitter jag i min lille brors rum och bloggar har tvättat mina kläder och kollat på Klimat Mötet eller kanske inte mötet men det på TV !
Jag ska nog ta och kolla kläder för imorgno blir det nog Potoshot än engång börjar bli sjuk så vaknar jag på rätt sida så blir det Modell work in the studio haha nee skoja men bilder blir väl av då :) .
Kram kram .

Kommentarer
Postat av: bennifer

va det rätt att erik vann idol?

lämna gärna en kommentar på min blogg?

2009-12-12 @ 17:57:49
URL: http://benniferphilmon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0