Början På Helgen :D ..

Godmorgon kära Homies :) hur mår ni?
Jag mår nog bra tack! Jag vakna klockan 08:00 och satt på Tv:en och glode lite ..sen ringde jag till en underbar person jag prata med ett tag för han sov inte häler därefter la vi på och jag kom på att MIN SYSTER KOMMER HEM IDAG :O :D !.. Så det jag gjorde va hahah fixa mina kläder så att hon inte kan hitta dom pga hon ÄLSKAAAAAAR Då menar jag jämt att ta min kläder och det vill inte jag :( . H
så det är snart fixat. Men vissa undrar vad hon gör i UK Jo hon tog studenten i sommras och sen flyttade hon till UK För att plugga så hon går på Uyniversitet där :). men mamma sitter och äter frukost nu sen ska vi nog iväg till flygplatsen hihih .
Vad ska ni göra idag? Jag ska nog iväg och kolla på J-son han ska uppträfa sen tänkte jag kanske köpa en ipod får see hur det blir :) .
Jag har laddat upp filmen från igårs uppträdande och är så glad av alla era fina kommentarer Stort TACK<3 !
Värmer mig stort!
Aja jag ska nog ta och duscha nu sen see om jag kan hitta något att ta på mig som passar till vädret -.- TYP INGET MER ÄN OVERALL :P Jag har sakt att jag snart köper än och typ PIMPAR Den med ett magbälte haha sen lägger typ päls på luvan och den kan nog bli riktigt fin så länge jag inte fryser :p sajk aja ska sluta babla nu vi hörs sen allihopa HJÄLP MIG OM DU HAR SETT AVATAR? ÄR DEN BRA ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0