Bedtime

Yeah nu sitter jag och kopplat hjärnan till hjärtat be4 bed time ..Jaa du fick ett samtal från människan nyss , så ska väl chilla med musiken och sova i guess 2morrow 1long day ska sjunga också så det ska bli kul ska försöka filma något så jag kan lägga up :) Men Tackar alla läsare att ni följer min blogg blir lika glad varje gång när jag ser en ny kommentar so ppl thanks 4 showing some love glöm inte , finns de något ni vill att jag tar upp i'll do it right away for yaa , =) .
Nu är det marques Houston & Donell Jones (han har nyss släppt en ny låt kolla på min youtube sida ) jag lyssnar på ska lägga upp 2 låtar som ni kan close ur eyes and listen 2 be4 bedtime ..jag är inte så jätte mycket ine på RnB på kvällarna be4 bed time i want it smooth och vill höra ljud man inte alltid hör i låtar som tex Donell Jones han hör man inte ofta men han är (Y) i love him .. Anyways Good Night Lovely Foxs Bless & Luv . P to the M do it for the music and Peace.
if u want 2 know me u gotta go deep ..


Kommentarer
Postat av: f

okej nice ;)



allt bra?

2009-12-03 @ 06:44:50
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0