Bed Time..old school baaby ..give me that honey looooove


Okej nu måste jag tyvär sova .. klockan är mycket
ligger i min säng och pratar i telefon med min kära människa :) som jag snart förmodligen kommer träffa
Jag har märkt så mycket denna veckan jag har fått frågan i min mejl om jag jag föddes med min röst eller om jag tränar sångpedagåg :) , gumman jag vet inte riktigt hur jag ska svara på den men jag började sjunga som liten insåg väl nu för 2årsen att det va en stor del av mig så skulle jag svara blir det nog Jag föddes med sången ..+ familjen är väldigt musikalisk .
but i'll have 2 turn off the computer now and talk 2 you guys 2morrow mycket kärlek till er och oroa er inte bloggen ska växa och vi alla ska bli lika mycket del aktika i den som jag är :D i'll talk and u will talk bless ya'll!

Ska dela med mig av en klassiker oldschool baby !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0