Back home =) Sunday night

Nu är jag hemma är nöjd med min Söndag fick mycket gjort plugget , Cheeked, Work,Cheeked Och Cafe med Min Käre Vän , Cheeked !! Nu är jag hemma och har ätit med mummy tog det lungt med henne !
IDAG HADE JAG PANIK MED DATORN! Den stägnde av sig själv och trodde min världen hade gått under pga mitt arbete som jag hade jobbat med !MEN DET VA KVAR SÅ TACK GUD! =D , Jag skicka nyss mitt arbete till syrran i UK hon är där och pluggar Stolt Över Henne Saknar henne också men snart är hon hemma och hälsar på She's A SMART ASS och har också talang inom MUSIK hon är trummis yeah tro det är EJ vi har ett trumsätt and she knows who 2 work it ;) sen spelar hon BAS också hihih ÄLSKAR MIN familj faktis =).
Men Nu är jag på Music mode så ska ta och lägga upp lite music har även sjungt lite idag så ska lägga upp de också hihih , IMORGON ÄR DET MONDAAAAAAAAY AND IT'S SCHOOL TIME INIT? TIME 2 DO WUUUUUUUUT? KÄMPA HAHA!

HIHIH STAY TUNE 4 MUSIC MODEEEE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0