And Now It's Monday. 9 SCHOOL DAYS LEFT =D



Nu Är Man då i skolan och jobbar hårt =) . haha igår kväll va de lite svårt att sova , somna kl 02:30 OCH FÖRSOV MIG PLUTTIS DET ÄR DITT FEL!! Hahah .. iaf det gjorde inte så mycket jag hann väll..När jag kom till skolan fick jag konstiga blickar as if VEM ÄR DU -.- Folk kännde ju inte igen mig haha ! att en hår frisyr kan göra så stor skillnad , Först skämdes jag men nu gillar jag de =) . Jag ska visst spela in en video idag :o ska bli kul haha , Slutar runt 16:00 idag sen ska jag Iväg och Träffa FLAME =) vi ska prata lite och kolla i studion han är FÖR SKÖN DEN KILLEN ! Anyways talk 2 you foxs later =) Har Lite Mode Frågor till er sen PEACE & BLESS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0