AM BACK !! :D

ÄNTLIGEEEEEEEEEEEEEEN!
Nu är jag tbx datorn funkar underbart tack vare min chef på jobbet xD.
Idag va en skön dag det är ju trotts allt den 3 ADVENT ..Snart jul :o.
vi fick lussekatter och peppar kakor på jobbet yeeey..
men som sakt vaknade klockan 10:30 och va slut förstår inte ens att jag orkade jobba but u gotta do wutch u gotta do right?..Jag va med min barndoms vän som är på besök i sverige från usa där han är och pluggar (han som vi fira igår 19 år nu GRATTIS ). Känns bra att ha han hemma ett tag..
Han satta väl nyss och babla på med mamma fett kuul va det så här lät det från mummy .. "DU BARA VÄXER OCH VÄXER  SKA DU INTE SÄGA YAA KNOW WUT AM SAYING " Hahaha altså de va ju torrt pga att alla i usa säger typ så .
men aja jag vet inte ens hur jag ska börja med att förklara min helg för er. ska försöka ladda upp bilder nu i veckan så fort det går från J-sons party to Bday party ! men gott folk ska börja plugga lite grann och köra lite music mode med tanke på att jag ligger back nu i musiken :o NOT GOOD! Hahah by the way alla min låtar, texter och arbeten är kvaaaaaaaaaaaaaar , ska uppdatera sporten också :) .
LUV 2 YALL !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0