22/12-08 .. Kärlek & Frågor

Igår fick jag mitt samtal yess säger jag bara ..!
Det bättre än väntat den 22/12-08 va det första gången vi träffades och jag saknar nog denna människan lika mycket som människan saknar mig .. vi sågs i sthlm första gången Jag jul shoopa med min Kära Kusin Raquel (saknar henne jätte mycket) . och så ser jag någon som glor på mig helatiden och fattar inte varför sen efter den dagen så har vi aldrig slutat prata vi har haft våra ups & downs men inte slutat prata..Människan har vart borta från sverige i snart 9månader , fast än vi har lyckats prata nästan varje dag! Sättet vi bryr oss om varan får oss bara att inte släppa taget om varann..Igår så insåg vi lite sakrt (kan tyvär inte säga det) men det känndes bra så snart kanske vi ses troligt viss ska människan komma hem ..När det blir säger jag inte men dagen kommer väl..Tjejer hur går det för er med kärleken vart finns den? Jag letar hälst inte för då blir det alltid fel , jag gillar när de bara händer och sen märker man oj.. jag kanske börjar tycka om honom/henne . thats when u know att det kanske finns kärlek mellan personen man klickar med. För mig är det oftas viktigt att killen kan få mig Lee för annars är det ju inte så kul och att han ska ha humor för jag är en glad och go tjej . En drömm kille är nog inte de man ser på tve , det är nog den som man klickar ihop med mäst för blir man kär blir det oftas ens Dröm kille ! Men ofc det skulle inte vara fel att gå ut mee Chris brown lr någon sån där känndis.. =)
Jag tror att vi tjejer faller för han pga han sjunger,dansar ser BRA UT och är charmig ..För annars hade ju han vart en helt normal kille som vi skulle kunna gå förbi, Inte så att han inte är en vanlig kille för det är han men han har sina DELER SOM VI GIRLS DÖR För ..
Om ni har några frågor om kärleks Problem so feel free 2 ask me jag svarar gärna på frågor =). vill ni inte berätta här så skriv till mejlen =) .
Måste bara lägga ut En Låt Som människan Bad mig lyssna på , Den är 1 gammal en men den är fin tycker jag .
Ni kanske undrar vrf jag säger människan haha vill inte nämna något namn men kanske längre fram på året .


                                              

Kommentarer
Postat av: Anonym

paaaahahahhaha.. JÄTTE mkt jul shopping.. jätte mkt blickar från killen, jätte kääär tjej :')

2009-12-02 @ 14:07:13
URL: http://nansamba.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaahah gwe asså sirika jätte smart tjej -.- , jätte mycket stannade och glode sen drog vi ;) <3

2009-12-02 @ 18:51:44
Postat av: Anonym

du glodde.. ja minns inte äns det här.. men vi ber.. för framtiden :D hahah wawawiiiwa.. och för 2 januari <3

2009-12-02 @ 19:10:41
URL: http://nansamba.blogg.se/
Postat av: simone

sV: heey snygging! Tack så hemskt mycket! Vad snäll du är :D

2009-12-02 @ 20:04:46
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Giovanni Bedini

- Vart finns eran kärlek?

- I Göteborg, din lilla syster.

2009-12-02 @ 21:02:58
Postat av: Mehalicious

hohoho someone in luuuuuuuuv. Oh Gosh kul för dig Trisha. Herregud, long distans i 9 månader? Hur klarade ni er? Längtan? Gal dats great. hahha min fråga är, vrf finns all kärlek i Sthlm? i got mine there too u know? lol oh får man fråga hur gammal ur boy is?

2009-12-02 @ 21:54:11
Postat av: Anonym

vad heter han

2009-12-03 @ 11:26:32
Postat av: Anonym

vart bor han?:)

2009-12-03 @ 11:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0