22/12-08 kärlek & frågor : SVAREN !

haha nu har jag tänkt att jag ska svara på era kära frågor och då börjar jag med fråga 1 : hohoho someone in luuuuuuuuv. Oh Gosh kul för dig Trisha. Herregud, long distans i 9 månader? Hur klarade ni er? Längtan? Gal dats great. hahha min fråga är, vrf finns all kärlek i Sthlm? i got mine there too u know? lol oh får man fråga hur gammal ur boy is?
Svar1:Kär haha jaa det kan man säg att jag är men de lite svårt ja!
Svar:2 ,9månader vi har ju då inte direkt vart som värsta poliser vi har gått från off & on , men vi känner att de blir nog att släppataget om varann , blir nog lättare sen om han kommer .
svar 3: Vi klarar det så länge båda vill så går det nog prata och hålla kontakt är väl det viktiga =).
svara 4: LÄNGTAN ÄR STOR MEN DEN BLIR IBLAND TILL SMÄRTA ISTÄLLET "/Men ibland känns de som vi är nära varan it's like one phone call away .
Svar 5: Det va en svår fråga men jag vet faktis inte gbg är väl rätt lite och tjejerna ser väl nytt i sthlm men sammtidigt blir det ju så för killarna dom ser ju nytt i göteborg och det är inte bara sthlm gumman världen är stor =).
6 Fråga : HUR GÅR DET FÖR DIG I STHLM MED KILLEN?
Svar 7: han är 17år .

Fråga : Vad heter han?
svar 1: Jag skulle jätte gärna vilja säga namnet men vill hålla det Privat ett tag till :) .

Fråga: Vart bor han ?
Han bor i sthlm .

Det Va alla frågor jag kunde svara på , och lilla syrran jag tar svaret med dig sen när vi ses lr så ringer jag dig . Tack så jätte mycket för era Sköna frågor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0